Pc sestavy     

NOVINKY

arr3PROČ si koupit POČÍTAČ od Compík.CZProč zakoupit počítač právě od Compíku   Z důvodu dlouholetých zkušeností se sestavováním PC... arr3ZKUŠENOSTI OD ROKU 1990arr3VÍCE NEŽ 8000 SPOKOJENÝCH ZÁKAZNÍKŮ OD ROKU 2008V čem se lišíme od konkurence Na čem si zakládáme   1) jsme tu již od roku 2008 a nejsme velká... arr3*** EXPRESNÍ VYŘÍZENÍ REKLAMACEJeden z důvodů, proč nový počítač zakoupit právě u nás, je EXPRESNÍ VYŘÍZENÍ... arr3*** NÁKUP NA SPLÁTKY POMOCÍ SMSNově zcela převratná služba u nákupu na splátky - naši zákazníci mohou podepsat smlouvu elektronicky... arr313. 8. - SPUŠTĚNÍ NOVÉHO ESHOPU A je to tu !! Dnes jsme po několika měsících úsilí spustili ostrý provoz našeho nového eshopu na... arr317. 5. - herní počítače s AMD RX 550 4GB - novinkaAMD Radeon RX 550 4GB - novinka mezi produkty Nyní nově v naší nabídce - levné a přesto výkonné... arr322. 4. - AMD RYZEN 5 nově v nabídce4 a 6 jádrové procesory AMD Ryzen NOVĚ v naší nabídce !! AKČNÍ zaváděcí cena do vyprodání prvních... arr313. 4. - Záruka 3 roky na všechny herní počítačeNOVĚ od 13. 4. 2017 nabízíme pro všechny nové herní počítače standardně záruku 3 roky !! Do 13. 4.... arr33. 3. 2017 - PC sestavy s procesory AMD RYZEN nově v nabídceOsmijádrové procesory AMD Ryzen s 16 vlákny NOVĚ v naší nabídce !! AKČNÍ zaváděcí cena do... arr31. 1. - ZASÍLÁME s DPDod 1. 1. 2016 rušíme PPL a zasíláme jen s DPD V případě zájmu o PPL nás kontaktujte, jinak... arr3Našli jste lepší cenu?Dejte nám vědět !! Měli byste zájem o některý z našich nabízených počítačů, ale našli jste stejný... arr3EETPodle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen...

KONTAKTY

Zákaznická podpora:
Tel: PO - PÁ: 09:00 - 17:00
Email: PO - NE: NONSTOP
tel: +420 777 159 719
info@prodej-pc.cz
Compík s. r. o.
Denisova 504, Jičín


*** EXPRESNÍ VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Jeden z důvodů, proč nový počítač zakoupit právě u nás, je EXPRESNÍ VYŘÍZENÍ REKLAMACE.

Zakoupíte-li kdekoliv nový počítač a máte-li s ním v průběhu záruční doby nějaký problém, odejde například některý z komponentů, zasíláte PC k reklamaci dodavateli (výrobci). Ten má ze zákona 30 dní na vyřízení reklamace a vy musíte čekat.

U NÁS ALE NEČEKÁTE. Reklamace vyřizujeme IHNED, a to v naprosté většině IHNED výměnou vadných komponentů za nové.

Naši stávající zákazníci, kteří již bohužel reklamovali, i když je reklamací minimum, toto mohou potvrdit.

 

Další možností je, že si počítač sestavíte sami (nakoupíte jednotlivě komponenty), ALE:

1) chce se Vám zjišťovat závada (vada v konkrétním komponentu)?

2) v případě zjištění čekat na vyřízení reklamace jednotlivého vadného komponentu, pokud Vám ji prodejce vůbec uzná?

3) nemáte záruku, že si komponenty budou spolu "rozumět" nebo bude počítač nestabilní, co s ním pak?

U NÁS JE TO OPĚT BEZ STAROSTÍ.

Tím, že u nás počítač zakoupíte již sestavený, neztrácíte možnost si později komponenty přidat, o záruku nepřijdete - naše PC sestavy nejsou zapečetěné, ale i tak máte na zakoupený počítač od nás záruku jako na CELEK.

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

 

YmIwOWQ4ZD